Zdravý chia puding

Zdravý chia puding

Feb 11, 2020 Bez mäsa, Rýchlo hotové, Sladkosti


V poslednej dobe som priam závislá od pudingu. Od takého toho klasického v prášku, s jednou až dvoma lyžicami cukru. Keďže sa však moja týždenná spotreba pudingov blížila k sedmičke, rozhodla som sa pripraviť jeho zdravšiu a ľahšiu verziu a to dokonca bez varenia. Ak túžite po zdravých a rýchlych raňajkách, alebo hľadáte po dobrom obede nejaký fit dezert, ktorý nepokazí vaše včerajšie trápenie sa na bežiacom páse, pripravte si tento zdravý chia puding.

DSC_0232.jpg

Na prípravu 2 porcií budeme potrebovať:

  • 1,5 hrnčeka mandľové mlieka (alebo akéhokoľvek rastlinného)
  • 0,5 hrnčeka chia semiačok
  • kopcovitá lyžica arašidového masla (alebo akéhokoľvek iného orieškového masla)
  • kopcovitá lyžica kakaa (nie granka)
  • lyžica javorového sirupu alebo medu
  • štipka soli
  • štipka vanilky

DSC_0235.jpg

Príprava pudingu je naozaj rýchla a jednoduchá. Pripravte si mixér a rozmixujte chia semiačka na múku. Potom už len pridajte mlieko, arašidové maslo, kakao, javorový sirup, štipku soli a štipku vanilky a poriadne rozmixujte do hladka. Puding je menej sladký a tak sa k nemu hodí akékoľvek ovocie, ktoré vám ho dosladí (napríklad banán, alebo čučoriedky). Nech vám chutí!

DSC_0261.jpg